CBR600RR

Probuďte v sobě závodního ducha

CBR600RR na okruhu při západu slunce


Zrozen na závodní dráze. Žít bude na silnici. Nový model CBR600RR je ostrý supersportovní stroj vyvinutý v týmu HRC. Má úžasný čtyřválcový motor a skvěle ovladatelný agilní podvozek. Elektronika a aerodynamická výbava byly převzaty přímo z našeho modelu RC213V-S ze soutěží MotoGP. Jste připraveni na ještě vyšší úroveň ovládání? Tak ta je přímo zde.


Zavřít

Statický snímek modelu CBR600RR v garáži na okruhu.

Výkon získaný při závodech

Motor o maximálním výkonu 89 kW (119 k) při 14 250 ot/min přímo oplývá adrenalinem a žene se vzhůru k maximální rychlosti. Vysoký točivý moment 63 Nm v širokém rozsahu otáček umožňuje plynulou jízdu i prudké výjezdy ze zatáčky. Laděné sání je plněno ze 44mm škrticích klapek, které zajišťují maximální průtok plynu při vysokých otáčkách. Hlava válců, ventilový rozvod a časování, klikový hřídel a výfuk byly optimalizovány společně. Pro účely silničního provozu je motor rovněž kompatibilní s normami EURO 5 a OBD2-2.

Statický snímek modelu CBR600RR v garáži na okruhu.

Specifikace MotoGP

Vypadá rychle. Protože je rychlý. Model CBR1000RR-R Fireblade sloužil jako výchozí bod pro představu, jak bude CBR600RR nejen vypadat, ale hlavně krájet vzduch ve vysokých rychlostech. A protože model RC213V-S byl základ pro řadu Fireblade, znamená to agresivně tvarovanou čelní plochu, která snižuje odpor vzduchu, křidélka na kapotáži vytvářející stálý přítlak při nájezdu do zatáčky a při akceleraci ze strany na stranu. Na silnici i na okruhu máte výhodu. Tato motorka má závodní rodokmen.

Statický snímek modelu CBR600RR v garáži na okruhu.

Podvozek rychlý jako břitva

Co vás napadne, to CBR600RR dokáže. Takto se chová při průjezdu zatáčkami. Pohotovostní hmotnost je pouhých 193 kg. Hliníkový dvojitý páteřový rám příčkou přenáší zátěž paliva nízko, takže zajišťuje optimální centralizaci hmotnosti, a motor se nachází blízko těžiště, a proto může okamžitě reagovat na zásahy do řízení. Plně nastavitelné odpružení, 41mm vidlice Showa Big Piston USD a zadní tlumič Pro-Link, hliníková zadní kyvná vidlice poskytují jemnou citlivost na přilnavost pneumatik při jízdě na limitu. Radiálně montované přední čtyřpístkové třmeny poskytují obrovskou brzdnou sílu.

Statický snímek modelu CBR600RR v garáži na okruhu.

Pokročilé jízdní technologie

Projíždění zatáček znamená postupné zrychlování. Přesně to dokáže sada elektronického řízení CBR600RR. Se specifikací MotoGP. Systém elektronického ovládání plynu – IMU v 6 osách – možnost výběru 5 úrovní výkonu a 3 úrovní brzdění motorem. Technologie devítistupňového systému kontroly trakce Honda (HSTC) poskytuje přirozenou zpětnou vazbu při řízení trakce zadního kola. Systém ABS při jízdě v zatáčkách, spojka v olejové lázni a elektronický tlumič řízení Honda (HESD) jsou zárukou jistoty při ostrém nájezdu do zatáček a výjezdu z nich.

DNA těch pravých supersportů

Řadový čtyřválcový motor

600 ccm

Maximální výkon

89 kW

Maximální točivý moment

63 Nm

Pohotovostní hmotnost

193 kg

CBR600RR na okruhu s jezdcem v zatáčce.
CBR600RR– dynamický snímek z boku na okruhu

Útěk k červenému poli

Podívejte se do červeného pole. Pocítíte a uslyšíte tu sílu. Zopakujte si to. Tohle je supersport.

Reproduktor
  • Matte Ballistic Black Metallic Standard
  • Grand Prix Red Standard
*

Aplikace Honda Motorcycles

Prostřednictvím aplikace Honda Motorcycles Europe si můžete vytvořit vlastní oblíbený motocykl Honda. Je to snadné. Zvolte si požadovaný motocykl a vyberte barvu. Pak se můžete prostřednictvím funkce AR podívat, jak se bude vyjímat ve vaší garáži. K dispozici je katalog s integrovaným příslušenstvím, abyste mohli přidávat požadované součásti. Nyní je součástí aplikace také YouTube kanál Honda Motorcycles Europe, kde si můžete užít galerii videí.

Stáhnout pro iOS Stáhnout pro Android
Nastavení cookies