X-ADV

Take a Ride on the Wild Side

X-ADV, přední poloprofil, na štěrkové stezce v lese


Rádi boříme zažité formy. Přesně to dělá náš skútr X-ADV. Zčásti dobrodružný motocykl, zčásti skútr s nejlepšími vlastnostmi obou, je to prvotřídní městský průzkumník. A nyní je ještě žádanější. Stále je k dispozici zábavný výkonný motor, ale styl SUV je ostřejší – prvky jsou částečně vyrobené z udržitelného materiálu Durabio™. Nový dvojitý světlomet LED je vybaven ukazateli směru s DRL. Obrazovka se snadno nastavuje jednou rukou, sedadlo je pohodlnější a aktualizovali jsme převodovku DCT pro hladkou odezvu při nízkých rychlostech. A přibyl tempomat pro delší jízdy. Městská čtvrť? Dálnice? Terénní stezka? X-ADV zvládne vše. Kterýkoli den a kdykoli budete chtít.

Zavřít

Jezdec na skútru Honda X-ADV na ulici.

Prémiový městský dobrodruh

Nová ostrá přední kapota vyzařuje styl prémiového SUV, zatímco dvojité projektorové světlomety LED vrhají široká světla dopředu. Směrovky jsou nyní zabudovány do světel pro denní svícení (DRL), takže mají čistý a dobře viditelný vzhled, což výrazně zlepšuje viditelnost a bezpečnost chodců a ostatních účastníků silničního provozu. U skútru X-ADV je však funkčnost stejně důležitá jako vnější vzhled. Jeho praktické prvky, jako je úložný prostor pod sedlem (s jasným vnitřním osvětlením a praktickou vnitřní přepážkou), snadno přístupná odkládací schránka vpředu, plochá podlaha a štít nastavitelný v 5 úrovních, dělají ze života na cestách každodenní potěšení.

X-ADV přední ¾ záběr na štěrku se stojícím jezdcem

Připraven na všechno

Očekáváte nejlepší výkon ve své třídě. Máte to mít: Špičkový výkon 43 kW s těžkým točivým momentem 69 Nm při pouhých 4 750 ot. Ovládání pomocí plynu a čtyři výchozí jízdní režimy - STANDARD, SPORT, RAIN a GRAVEL - pokrývají jízdu ve městě i na polních cestách a vše mezi tím, navíc si můžete zvolit zcela vlastní režim. Systém Honda Selectable Torque Control je nově optimalizován pro plynulejší řízení trakce v režimu RAIN a GRAVEL. Stejně jako u nového modelu CRF1100L Africa Twin byla i dvouspojková převodovka (DCT) skvěle vylepšena, aby se zlepšil pocit z rozjezdu a zastavení při nízkých rychlostech, a nový tempomat je s ní dokonale sladěn.

X-ADV, snímek z boku, na kruhovém objezdu ve městě

Dobrodružství začíná u vašich dveří

Agilní podvozek vozu X-ADV si bezvadně poradí jak ve městě, tak v terénu. Začíná to pevností trubkového ocelového hlavního rámu ve tvaru diamantu a schopností absorbovat nárazy díky vidlicím USD s dlouhým zdvihem (153 mm vpředu /130 mm vzadu) a zadnímu tlumiči Pro-Link. K tomu se přidává vzpřímená jízdní poloha, která zajišťuje vynikající výhled do všech stran a kontrolu nad strojem. Výška sedadla je 820 mm a samotné sedadlo, které má nyní o 10 % více uretanové pěny, je pohodlné a tvarované pro snadné dosažení země. Závěrečná úprava? Přilnavost na úrovni motocyklu zajišťuje kombinace předního a zadního kola o rozměrech 17/15 palců obutých do pneumatik 120/70-17 a 160/60-15.


Speciální edice X-ADV záběr z boku s jezdcem v městské zástavbě

Speciální edice X-ADV

Pro několik výjimečných. Speciální edice X-ADV přepisuje pravidla díky speciálnímu laku, grafice a přístupu. Jste připraveni na něco jiného?

V sedle X-ADV se odlišujete.

Porozhlédněte se a vyberte si to své.

  • Graphite Black Standard
  • Pearl Glare White Standard
  • Matte Deep Mud Grey Standard
  • Matte Goldfinch Yellow Standard
*
Nastavení cookies