Honda CONNECT: Často kladené otázky

Vysvětlení systému CONNECT

Detailní záběr displeje systému Honda CONNECT
Detailní záběr displeje systému Honda CONNECT
Posunout

Logo Honda CONNECT.

Odpovědi

Sestavili jsme seznam často kladených otázek a odpovědí na ně, které vám pomohou lépe pochopit systém Honda CONNECT.

Co je Honda App Center?

Honda App Center je služba, která vám umožňuje prohlížet, kupovat a stahovat aplikace pro systém Honda CONNECT vašeho vozu a rovněž prohlížet výběr aplikací pro váš smartphone doporučený společností Honda.

Jak změním hlasitost hlasového navádění navigace?

Odpověď: Hlasitost hlasového navádění navigace lze snadno měnit ovládačem hlasitosti, když je hlasové navádění navigace aktivní. Hlasové navádění navigace lze manuálně aktivovat tak, aby vám řeklo příští pokyn, zaškrtnutím "políčka příštího manévru" v levém horním rohu obrazovky Mapa. Po skončení navádění navigace se ovládání hlasitosti přepne zpět na audio (2017 Civic).

Jak mohu přesouvat aplikace a widgety v rámci plochy / domovské obrazovky?

Stiskněte a přidržte aplikaci nebo widget, obrazovka se poté přepne do režimu přizpůsobení, který umožní přetahovat aplikace a widgety do různých poloh na kterékoli z domovských obrazovek nebo do koše. Po dokončení klepněte na OK.

Co je AHA?

AHA je internetový přehrávač zvuku, který nabízí výběr z tisíců stanic. Ty zahrnují hudbu, zprávy, podcasty, audioknihy a rovněž informační kanály sociálních sítí či služby na základě polohy.

Jak mám resetovat zařízení v případě chybových zpráv systému apod.?

Stejně jako počítače přestanou někdy programy nebo aplikace neočekávaně pracovat. Chcete-li program obnovit, může být nutné provést úplný restart. To lze provést stisknutím a podržením tlačítka napájení systému Honda Connect po dobu delší než 10 sekund.

Nastavení cookies